مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

 طراحی اپلیکیشن در این نوشته‌علمی عملکرد داریم وبسایت Apkpure را که در زمینه دانلود از پلی استور بسیار کاربردی ست ، معرفی کنیم . در واقع این سایت را میتوان تحت تیتر تبدیل کننده ای ماهر برای نرم افزار های جان طراحی نرم افزار دار در بازار دانست .با سرای اینترنت همپا باشید .

پباده سازیطراحی نرم افزار  
نرم افزار پلی‌استور مرجعی بی نیاز از نرم افزار‌های اندرویدی بوده که میلیون‌ها نرم افزار رایگان و مبلغی را در خویش جای داده و بی نقص ترین منبع اندرویدی را در چنگ یوزرها قرار داده است . با این درحال حاضر، به کارگیری از آن برای برخی کشورهای دانا، از پاراگراف مرز و بوم ایران با دردسرهای بسیاری هم پا می‌باشد و محبوبیت هر چه طولانی تر مارکت‌های داخلی از جمله مایکت، فراری بودن یوزرها را از پلی‌استور نشان می دهد . مارکتی که فارغ از اپلیکیشن‌های گذر از تحریم، هیچ عکسی در آن لود نمیشود و معدود اپلیکیشن‌هایی نیز که آیتم‌ی دانلود آن‌ها فعال میباشد، از سرعت بسیار یه خرده هنگام دانلود برخوردارند . البته قضیه اصلی که سایت‌های تبدیل کننده‌ی پیوند پلی‌استور، به پوشه دانلودی را به وجود آورد و با گاز نیز به محبوبیت رساند، ترجیح یوزرها به دانلود بازی و برنامه‌ها از روش رایانه و آن گاه انتقال آن به تلفن همراه بود؛ امکانی که حتی مارکت‌های داخلی نیز راه حل ای برای آن پیدا نکردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، باید نرم افزار مارکت‌های مورد نظر را در تلفن همراه نصب می‌کردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این نرم افزار‌ها بخشی از مهم ترین نیازهای یوزرها اندرویدی شدند؛ به نحوی که شاید شما نیز برای تبدیل‌های خویش از تارنما‌هایی همچون Apk Downloader استفاده فرمایید .
با این نیز در حال حاضر سفارش می کنیم که همین حال یک روزگار به وب سایت معرفی گردیده درین پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه گردید با یکی شایسته ترین وبسایت‌های موجود در این مسئله آشنا گردید .


Apkpure برخلاف همتایان خویش، صرفا یک دانلود کننده‌ی صرف وجود ندارد . بلکه با وارد کردن اسم یا این که آیدی یا این که پیوند و پیوند هر نرم افزار، این سایت مبادرت به دانلود تمام پروفایل اپلیکیشن مورد نظر میکند و علاوه بر لینک و پیوند دانلود، اسکرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و همگی داده ها دیگری که در پلی‌استور وجود دارد را نیز برای شما به تارنما خویش منتقل می‌نماید تا بتوانید فارغ از اشتباهات تحریم یا این که لودنشدن تارنما یا این که تصاویر، تماما حاذق به به کارگیری از برنامه‌ها و داده ها آن‌ها باشید . بایگانی و دیتابیس Apkpure به قدری بی نقص میباشد که می توانید با کلیک روی اسم آفریننده‌ی برنامه یا این که بازی متبوع، به دیگر نرم افزار‌های ایجاد گردیده بوسیله آن گروه نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز وجود ندارد با وارد کردن پیوند پلی‌استور در سایت‌هایی همچون EvoziApkDownloader تنها به پیوند و لینک دانلود فولدر گزینه نظرتان بسنده کنید . به امداد Apkpure می توانید به اسکرین شات‌ها و توضیحات فولدر‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا نرم افزار‌های مورد نظرتان را با اطمینان و با آگاهی بیشتری دانلود نمائید . این تارنما دارای محدودیت وقتی در پیوند‌های تبدیل گردیده وجود ندارد و اپلیکیشن‌هایی که توسط شما یا این که دیگر یوزرها تبدیل میشوند، در سرورهای این اینترنت سایت باقی می مثل . از همین رو می توانید فقط با جستجوی بخشی از نام برنامه نیز، نرم افزار گزینه نظرتان را پیدا کنید . برتری دیگری که Apkpure نسبت به سایت‌های دیگر داراست تبدیل پروفایل نرم افزار‌های مبلغی هست . به طوری که اگرچه لینک دانلودی در عمل نخواهد بود، اما تمام داده ها، اسکرین شات‌ها و… را در دست شما قرار خواهد بخشید که امری بسیار کارآمد برای برخی یوزرها خواهد بود .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب :  طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 ساعت: 23:32


4-عبارات جادو میکنند.
در روانشناسی طراحی اپلیکیشن عبارات نقش مهمی دارند. شما با لغت ها مضمون‌ و ایده‌های خود را به کاربران منتقل می‌کنید. به کار گیری از لغت ها مناسب و قرار تصاحب کردن درست آنها در جملا‌ت، نقش مهمی در توجه یا عدم دقت کاربر به دانلود و نصب اپلیکیشن شما دارااست.
پباده سازی نرم افزار

5-اطلاعات و دانستنی‌های کاربران را ارتقا دهید.
نهایی و مهمترین اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن دادن اطلاعات درست و اثرگذار به کاربران است. هر کاربری دوست داراست تا در هر قضیه‌ای اطلاعات و دانستنی‌های خود را بالا پیروزشود. چرا که لازمه‌ی سخن و مشاجره کردن با دیگر افراد را در داشتن اطلاعات مناسب و مفید راجع‌به هر بحث و گفتگوی خود می‌داند. براین اساس کاربران تشنه‌ی کسب اطلاعات طولانی تر و جدیدتر میباشند. شما می‌توانید از این زمان به کار گیری کرده و با دادن اطلاعات موءثر، مناسب و مرتبط با مسئله اپلیکیشن خود آن‌ها‌را به دانلود و نصب اپلیکیشن جذب نمایید.

برای خواندن نوشته‌علمی اصول طراحی اپلیکیشن موبایل کدام می باشد؟ اینجا کلیک نمایید.

اصول و تکنیک‌های تجربه کاربری در طراحی اپلیکیشن
پس از ذکر اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن، حالا وقت آن رسیده می باشد تا از اصولی صحبت کنیم که بر روی کاربر در به کار گیری از اپلیکیشن شما تاثیر می‌گذارد. این اصول را طراحان اپلیکیشن برای ارتقا کارایی اپلیکیشن خود و رضایت کاربران استفاده می نمایند شما هم سعی ‌نمائید این اصول را به صورت بدون نقص رعایت فرمایید.

اصل اثر Von Restorff: این اصل بر توجه کاربر به یک المان متفاوت از المان‌های دیگر تاکید دارااست.

اصل اثر Serial Position: این اصل بر توجه کاربر به اولین و آخرین عنصر یک لیست تاکید داراست.

اصل Cognitive Load: این اصل بر میزان تلاشی که یک کاربر برای درک یک موضوع در اپلیکیشن شما می نماید، تاکید دارااست.

قانون Hick: این قانون بر روزگار زمانی که یک کاربر برای تعیین گزینه‌های جان دار در صفحات اپلیکیشن شما صرف می‌کند، تاکید دارد.

قانون Proximity: این قانون بر بهتر شناسایی کردن ذهن کاربر بر موضوعاتی که از لحاظ ظاهر و مفهوم به یکدیگر نزدیک‌تر می‌باشند، تاکید دارااست.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت: 22:11

طراحی اپلیکیشن وقتی كه پروژه تولید یك اپلیكیشن كلید می‌خورد، یكی از اولین مواردی كه بایستی به آن اعتنا شود، امنیت میباشد . مجموعه های طراح و خالق اپلیكیشن ها باید این حقیقت را بپذیرند كه فقط اپلیكیشن هایی در بازار رقابت باقی خواهند ماند كه بتوانند امن بودن خویش را به اثبات برسانند . متاسفانه خطاها امنیتی زیادی درین مسئله به وجود می‌آیند كه در صورتی‌که به موقع تشخیص داده نشده و از فی مابین نروند، ممكن است به آتی كاری صاحبان اپلیكیشن و همچنین مجموعه سازنده آن، صدمات جبران ناپذیری وارد کنند .
پباده سازی اپلیكیشن
پباده سازی
اپلیكیشن در‌این مقاله ما قصد داریم تا تنی چند از ایرادات امنیتی عمومی در تولید برنامه های موبایل تلفن یار و همدم را به شما گوش زد كنیم تا در شرای به فكر ساخت یك نرم افزار می‌باشید، این مورد ها را زمینه اعتنا خویش قرار دهید . پس با ما همدم باشید .
۱- اخذ كدها از منابع نا دارای اعتبار در‌صورتی‌كه قصد دارید یك اپلیكیشن را بسازید، میتوانید از صفر تا صد آن را به تنهایی انجام ندهید و برای تكمیل كارتان از كدهای فراهم ای كه به راحتی قابل دسترسی می‌باشند، استفاده فرمائید . البته این نكته را فراموش نكنید كه منشا اخذ این كدها می بایست معتبر باشد . چون در غیر این فیس ممكن می‌باشد كدهایی را قضیه به کار گیری قرار دهید كه به عنوان دام برای سازندگان نرم افزار ها در حیث گرفته شده اند و به راحتی می‌توانند موضوع خرابكاری و خواندن فارغ از جواز داده ها را آماده کنند .
۲- عدم توجه به به روز منظم برنامه یكی از خطاها امنیتی در تولید یك اپلیكیشن، عدم اعتنا به آپ دیت مداوم آن هست . ایجاد یك برنامه بدون دستكاری و اصلاحات مشکلات، آن را به فنا كشانده و به غیر از مشكل ها امنیتی، اعتماد کاربران را نیز از دربین می‌برد .
اپلیکیشن هایی كه به مسائل امنیتی آنها اعتنا متعددی نشده و از طرفی با اطلاعات بانكی و سری كاربران راز و عمل دارا هستند، موضوع علاقه هكرها میباشند . در واقع هكرها با پیدا كردن حفره های امنیتی این برنامه ها راه و روش نفوذ و سوء استفاده از اطلاعات کاربران را خواهند یافت . پس باید آپدیت های امنیتی را به جدی گرفت .
عدم دقت به آپدیت | اشتباهات امنیتی ۳- چك و تست نكردن برنامه اپلیكیشن هایی كه می سازید هم نظیر وب یاست ها نیاز به تست و آنالیز دارند . این بررسی ها اشكال گوناگون دارند و با اعتنا به نیاز برنامه و دسترسی هایی كه به آن داده می‌شود، به نوع های متفاوتی اجرا خواهند شد . در بعضی از موردها می بضاعت و توان تست را با یاری به دست آوردن از هكرهای رسمی انجام داد تا معیار نفوذپذیری برنامه تعیین شود .قابل انعطاف افزارهای تست امنیت نرم افزار ها نیز می‌توانند در كسب اطمینان از امن بودن برنامه شما اثرگذار باشند . این نرم افزارها، مجوزها، كدها و حتی خود دستگاه را زمینه باز‌نگری قرار می‌دهند .

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:31

طراحی اپلیکیشن 

حضور دائمی اپلیکیشن کسب و کار شما بر روی موبایل مشتریان سبب ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب و تاثیر گذاری و برندسازی میشود. اپلیکیشن ابزار مهم و تاثیرگذاری در دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات موبایلی که هر روز تکرار میگردد سبب میشود مخاطب به حضور برند شما عادت کند و برای خرید سایر محصولاتتان هم مقاومت کمتری نشان دهد.

با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار نمائید.
در نوشته‌علمی وفاداری مشتریان گفتیم که تداوم ارتباط مستقیم با مشتریان منجر افزایش وفاداری مشتری میشود. با اپلیکیشن میتوانید یک کانال ارتباطی بدون واسطه با مشتریان ایجاد نمایید و نظریات و انتقادات و پیشنهادات آنان‌را به راحتی دریافت نمایید. همچنین اطلاع رسانی درباره‌ی خبر ها، رویدادهای مهم، تخفیف ها ، کمپین ها به سادگی از طریق نوتیفیکیشن انجام می گردد.

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) چه می‌باشد؟
15 رویه افزایش وفاداری مشتریان

در حال حاضر بخوانید
با اپلیکیشن شانس دیده شدن خود را بالا ببرید.
تا به درحال حاضر توجه کرده اید که روزانه چند دفعه قفل تلفن همراه خود را باز می‌کنید و پیام ها و نوتیفیکیشن های خود را بررسی می‌کنید. چند بار دیده شدن در روز با صرف کمترین هزینه رویای هر دیجیتال مارکتری است. با تولید اپلیکیشن کسب و کارتان شانس دیده شدن مداوم بوسیله مشتری را به دست آورید. هرچند اکثر کاربران اضافه از اپلیکیشن های شبکه های عمومی استعمال می‌نمایند و ممکن می باشد اضافه برنامه هایی که روی تلفن همراه خود نصب کرده اند را به کلی فراموش کنند البته این حضور دائمی روی کاغذ موبایل و دیده شدن مداوم توسط کاربر منجر شکل گیری یک تصویری ذهنی از برند شما می‌شود و مشتریان آیکن اپلیکیشن را به خاطر می سپارند.


با ساخت اپلیکیشن کسب و کارتان شانس دیده شدن مداوم توسط مشتری را به دست آورید
با اپلیکیشن نیازهای مشتریان را رصد فرمایید.
استفاده آسان تر از اپلیکیشن سبب ساز می گردد که مشتریان ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند و رصد کار های مخاطبین ساده تر انجام می گیرد در سود نیازها و مقاصد مشتریان بیشتر قابل شناسایی می باشد. وقتی با دقت به خواست مشتریان امکانات نو به اپلیکیشن طولانی تر می کنید به مشتری احساس ارزشمندی می دهید و ارتقای اپلیکیشن باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:40

طراحي اپليكيشن 

برای ساختن برنامه‌های اندروید از این روش، می توانید از Adobe Cordova به کارگیری نمایید که یک چارچوب متن‌گشوده میباشد و iOS، ویندوز 10 گوشی، Blackberry ،Firefox و… را پوشش می دهد. Cordova با وجود سعی بالایی که دارااست، مستلزم سعی متعددی برای رفتار و اجرای یک برنامه‌ نسبتاً معمولی میباشد. برای همین بخش اعظمی اشخاص از Ionic Framework (که از Cordova برای پیاده‌سازی در بسترهای متفاوت فایده میگیرد.) به کار گیری می کنند. نمونه‌هایی از این آیتم برای برنامه‌های اندرویدی عبارت‌اند از برنامه‌های Untappd و TripCase.

یک مورد‌ دیگر این میباشد که از React Native استعمال نمائید. این کتابخانه میتواند در اندروید، iOS، و بستر جهانی ویندوز قرار گیرد. بوسیله فیسبوک، اینستاگرام و بقیه کمپانی‌های وسیع به کارگیری و نگه‌داری می شود. پس میتوانید مطمئن باشید که آزمون و آزمایش شده‌است. یادگیری آن آسوده وجود ندارد البته به محض آن که از مسائل نخستین بگذرید، تمام اقتدار و انعطاف‌پذیری را که می خواهید، به دست می آورید.

۶. گویش Lua
Lua یک لهجه نوشتاری سابق میباشد که اصولا پباده سازی گردیده تا برنامه‌های نوشته‌گردیده در لهجه‌های قدرتمندتر مانند C ،VB.net و … را کامل شدن نماید. بر همین اصل، دارنده بعضی مختصات میباشد که آن را با بقیه افراد مختلف می‌نماید؛ مانند داشتن آرایه‌ ابتدایی (Starting array) در یک به جای صفر و نداشتن کلاس‌های native.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:13

 طراحي اپليكيشن 
سیستم آنلاین ایجاد نرم افزار های اندروید و iOS
اپ ساز چه میباشد؟ اپ ساز یک سیستم آنلاین ایجاد نرم افزار های اندروید و iOS سوای علم برنامه نویسی میباشد. اپ ساز با اتکا به قدرت فنی متخصصان خویش و با به کارگیری از آخری فناوری های روز عالم همت کرده تا بستری مطلوب را جهت ساخت اپلیکیشنهای تلفن همراه ساخت کند.

موضوع ی عمل اپ ساز
شما میتوانید با یاری اپ ساز نرم افزار خویش را به هر شکلی و با هر امکاناتی که دلخواه تان میباشد بسازید و برای پباده سازی و ایجاد نرم افزار خویش نیازی به علم برنامه نویسی ندارید صرفا با تعقیب کردن فیلم های آموزشی و صفحه ها آموزشی ما به راحتی و صرفا با یک‌سری کلیک مبادرت به ایجاد نرم افزار خویش کنید.
شما علاوه بر ایجاد نرم افزار به طور حافظه گردیده می‌توانید نرم افزار متبوع خویش را به ما پیشنهاد دهید. اپ ساز در کمترین دوره ماهر ترین نرم افزار ها را برای شما پباده سازی می‌نماید. کافی میباشد به منوی پیشنهاد نرم افزار بروید و تقاضای خویش را تثبیت فرمایید، تا همیاران ما در او‌لین زمان با شما تماس بگیرند.

هدف ها اپ ساز
اپ ساز عملکرد داراست با به دستکم رساندن زمان دوره و کاهش مخارج ایجاد نرم افزار های گوشی به همگی کسب و کارهایی که مستلزم رابطه اضافه با یوزرها/مشتریان خویش میباشند، امداد کند. همینطور با دقت به انعطاف پذیری بسیار بالای هسته اصلی سیستم پلن هایی به طور بدون‌پول برای افراد واقعی نیز در حیث گرفته شده‌است، تا افرادی که قصد به کار گیری تجاری را این سیستم ندارند بتوانند به غرض خویش دست یابند.
انگیزه دیگری که ما در اپ ساز دنبال میکنیم، تولید شغل و امداد به کمپانی هایی میباشد که در حوزه های قابل انعطاف افزاری عمل میکنند؛ البته به هر دلیلی نمیخواهند در حوزه تلفن همراه سپرده گذاری های سنگینی انجام دهند. ما با در چنگ قرار دادن ورژن ای بی نقص از پلتفرم خویش در دست این موسسه ها آن‌ها‌را امداد میکنیم تا بتوانند برای مشتریان خویش به ساخت نرم افزار های سازمانی و متبوع خویش بپردازند.

در صورتیکه این مقاله رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
TelegramWhatsAppLinkedInFacebookTwitter

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:17

 طراحي اپليكيشن 

Join زدن در بین جداول متفاوت اگر مقر‌های داده حجیم روی سرور‌های متعدد تقسیم شده‌است در بین سرورها نقص‌ و زمانبر می شود.
ممکن میباشد در موقعیت خاصی بعضا از سرور‌ها در گیر ایراد شوند که به کارگیری از این طریق را برای پردازش‌ها یا این که Transaction‌های بانکی به جهت ماهیت هم زمان آنها نسبتاً نامناسب میکند.
نمی قدرت به راحتی یک کار را بر عهده یک سرور گذاشت. برای مثال فضای مایحتاج برای ذخیره سازی تصاویر به جهت حجم بالای آن ها ممکن میباشد از فضای ذخیره سازی یک سرور اضافه باشد.
اپلیکیشن مقیاس پذیر چه چیزی است؟
مجموعاَ یک اپلیکیشن یا این که سیستم مقیاس پذیر قابل انعطاف افزاری میباشد که می تواند در مقیاس‌های پهناور‌خیس هم به شکلی استوار خدمت دهی نماید. به عنوان مثال فرض فرمایید یک وبسایت با تعداد بازدید 100 نفر در روز عمل می نماید. این تارنما در فیس مقیاس پذیر بودن بایستی بتواند تعداد بازدید 10000 نفر در روز را به خیر تحمل نماید. ولی این بدان معنا وجود ندارد که در هنگام مقیاس دادن به سیستم‌های مقیاس پذیر احتیاجی به ارتقاء اقتدار طاقت فرسا افزار (مثل سرور یا این که سرورهای تارنما) نداریم. بلکه در معنای به کارگیری با صرفه از سرور‌ها یا این که طاقت فرسا افزار‌ها میباشد. تحت عنوان مثال در امر نمونه بالا با 100 برابر شدن واحد سنجش بازدید، سیستم می بایست بتواند با 5 برابر کردن اقتدار سرور به خیر پاسخ گوی حجم مازاد بازدید بشود.

سود گیری
در‌این مقاله به معرفی یکی طرز‌های رایج Scaling یا این که مقیاس پذیری به اسم مقیاس پذیری افقی پرداختیم. در بخش اعظمی از کمپانی‌ها به محض نیاز سیستم به مقیاس پذیری نحوه مقیاس پذیری عمودی به کار گیری می گردد. در حالی که طریق مقیاس پذیری افقی نسبت به همتای عمودی آن، مزیت‌های ارزشمندی داراست که آن را در اکثر زمان ها مورد ها برای استعمال در حق تقدم قرار می دهد. آیا شما تجربه فعالیت با این سیرتکامل از مقیاس پذیری را دارید؟ به حیث شما خطرات به کارگیری از طریق مقیاس پذیری افقی چه چیزی است؟

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 200 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:51

پروسه بازبینی لیست دستگاه های متصل به حساب تلگرام در موبایل های ios:
در آغاز واردSettingتلگرام گردیده و گزینهPrivacy and securityرا تعیین میکنیم.
مطابق تصویر آیتم Active Sessions را تعیین فرمائید.
درین نصیب تمام دستگاه های متصل گردیده به حساب تلگرام شمارا اکران می‌دهد.

 طراحي اپليكيشن 

 

فرآیند باز‌بینی لیست دستگاه های متصل به حساب تلگرام در تلفن همراه های اندروید:
در آغاز وارد نصیب Setting هPrivacy and security را گزینش می‌کنید.
مطابق تصویر آیتم Active Sessions را تعیین فرمایید.
در‌این نصیب تمام دستگاه های متصل گردیده به حساب تلگرام شمارا اکران می‌دهد.

 


برای مطالعه یادگرفتن تصویریتعیین راز عبور تلگرام در دستگاه‌های اندروید، Ios و ویندوزکلیک نمائید

Current Sessionبیانگر دستگاهی میباشد که در چنگ دارید و در نصیب تحت، تمام دستگاه‌ های دیگر لیست شده‌است. در‌حالتی که دستگاهی در لیست موجود هست که آن را نمی‌شناسید بدون شک آن را از لیست حذف فرمائید.


برای حذف کردن هر اکانتی که نمی شناسید کافی میباشد تا روی اسم آن دستگاه را لمس فرمائید بعد از شما یک سوال پرسیده می گردد که مورد‌ای را گزینش نمائید تا صرفا دستگاه‌‌هایی اینجا باشد که آیتم اعتماد و تایید شما میباشد.

وهمچنین با لمس کردن نوشته قرمز terminate all other sessionsدسترسی همگی دستگاه ها غیر از موبایل خویش را به حساب تلگرام خویش را جدا فرمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:13

زپلین تمام لایه های فولدر های آپلود گردیده را نگهداری کرده و از پردازش ابری برای اشتراک پوشه ها با سایرافراد به کارگیری می‌کند که به فرایند فعالیت سرعت بالایی میبخشد.

 طراحي اپليكيشن 

با اینکه زپلین صرفا با اسکچ سازش داراست ولی روی سه پلتفرم ویندوز، مک و اینترنت قابل به کار گیری هست. نکته دیگر اینکه در زپلین خروجی طرح ها در تمام سایزهای متناسب و ما یحتاج با پلتفرمی که از آن به کارگیری میکنید، ایجاد خواهد شد.

Axure


برای پیاده سازی تعاملی طرح ها، مثال ها و وایر کادر هایتان می‌توانید از Axure استعمال نمائید. Axure هم مانند دیگر ابزارهای معرفی گردیده، آپلود طرح ها و پوشه های دستی را برای یوزرها خودش مهیا نموده و به آنان قابلیت به کارگیری از ابزارهای توسعه یافته ایی را می‌دهد که در ورژن Pro این اپلیکیشن قابل دسترسی میباشند. البته در ورژن استاندارد هم ابزارهای متعددی در دسترس طراحان قرار میگیرند، ابزارهایی که ورژن Pro هم مشتمل بر آن‌ها می‌شود.
و ولی نقطه قوت و بارزترین خصوصیت Axure، سرعت این ابزار برای پباده سازی طرح های Ui منحصر به فرد نرم افزار های گوشی و وب سایت های ریسپانسیو میباشد.
یکی از دیگر از مختصات جذاب اعتنا Axure، وجود Widget libraries میباشد که به شما قابلیت و امکان به کارگیری از المان ها، طرح ها و الگوهای مهیا در پباده سازی ها را میدهد.

ساخت تلاش های تعاملی، افزودن پوشه های تصویری، به کار گیری از رنگ، گرادینت و قابلیت و امکان ترنپرنسی (شفافیت) برای تمام اشیای جانور در طرح و به کار گیری از فونت های مخصوص بفرد تارنما ها، از سایر امکان های آیتم استعمال در Axure میباشد.

JustInMind


·         انگیزه و خصوصیت بارز JustInMind، همواره سرعت ، سرعت و سرعت بوده میباشد!
JustInMind یک نرم افزار سریع برای پباده سازی (Ui و Ux) نرم افزار های تلفن همراه و وب سایت هاست. این نرم افزار که در سال ۲۰۰۸ ساخت شد، به یوزرها خویش اذن می‌دهد تا این نرم افزار را دانلود، نصب وبه طور آفلاین  از آن به کارگیری نمایند.
این ابزار داینامیک پباده سازی Ui و Ux، از یک کتابخانه پهناور widget library فایده مند میباشد که بوسیله آن، پوشه های ویدئویی و تصویری، پوشه های Html ، اطلاعات و محتواهای آنلاین و آفلاین را در چنگ یوزرها خودش قرار می‌دهد.

یکی دیدنی اعتنا ترین خصوصیت های JustInMind، قابلیت دانلود و نصب پلاگین های بوت استرپ از ماژول های فراهم ایست که در دست یوزرها JustInMind  قرار میگیرد.

JustInMind  هم مانند اکثر اوقات ابزارهای پباده سازی Ui، به یوزرها خودش اذن می‌دهد تا طرح هایشان را با دیگر اعضاوجوارح به اشتراک گذاشتهو از ایده ها آن‌ها برای بهبود طرح ها و وصال به یک فیض ایده آل نظرسنجی نمایند.

خیلی خب، اکنون وقت آن رسیده میباشد که طرح های Ui و Ux خودتان را به طور فن ایی پیاده سازی فرمایید و در فهرست شایسته ترین طراح های Ui و Ux قرار بگیرید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:02

 طراحي اپليكيشن 

تاریخچه تکوین شبکه های عمومی

توییتر، روشی نو برای برپایی یک انقلاب عظیم در کانال‌های اجتماعی
دو سال آن گاه یعنی در سال ۲۰۰۶، توییتر خلق و خوی شد. جک دورسی، حیاط ویلیامز و بیز استون ابزاری را ساخت کردند که تحت عنوان یک سیستم پیام‌رسان داخلی به عالم معرفی شد. این ابزار نحوه تماشای تلویزیون و حتی طریق خبررسانی را تغییر تحول داده میباشد. همانگونه که میدانید در هر پیامی که در توییتر منتشر میکنید نمی‌توانید بیش تر از ۱۴۰ کاراکتر تایپ نمائید. امروزه هیچ رویدادی در سطح جهانی نیست که توییت نشود. همین مورد نقطه عطفی در تاریخچه تکوین شبکه های عمومی میباشد.

در سال‌های اخیر ، کانال‌های اجتماعی دیگری نیز با خصوصیت‌های منحصربه‌فرد به جهان معرفی شدند. بعضا از مهم‌ترین کانال‌های اجتماعی پنج سال قبلی عبارتند از:

پینترست
این کانال در واقع بستری برای به اشتراک‌گذاری تصاویر بین یوزرها میباشد.

تامبلر
این کانال نیز یک بستر میکروبلاگینگ میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان میدهد متن، ویدیو، تصاویر، پیوند‌ها یا این که نقل قسم‌ها را منتشر نمایند.

یوتیوب
وبسایتی میباشد که در آن یوزرها می توانند محتوا را به طور کلیپ لود و به اشتراک بگذارند. این کانال صاحب خانه میلیون‌ها فولدر ویدئویی و موسیقی میباشد و قابلیت و امکان پخش زنده تلویزیونی یا این که فعال سازی وب لاگ‌های ویدیویی را در چنگ یوزرها قرار می دهد.

لینکدین
لینکدین در واقع یک کانال اجتماعی تخصصی‌خیس میباشد که با انگیزه معرفی کمپانی‌ها و شغل ها ایجاد شده است. هر استفاده کننده می تواند نمایه‌ای را تولید کرده و در آن آزادانه تجربه کاری و خصوصیت‌های خویش را در معرض اکران قرار دهد. بدین ترتیب لینکدین کانال اجتماعی میباشد که در آن میلیون‌ها کارشناس با یکدیگر در تماس میباشند.

اسنپ ​​چت
این نرم افزار به شما قابلیت و امکان میدهد که پوشه‌های صوتی و ویدئویی را به دیگرافراد یوزرها ارسال نمائید. البته خصوصیت اصلی اسنپ چت این میباشد که‌این پوشه‌ها بعد از مشاهده بوسیله موبایل گیرنده در پهنا ۱ تا ۱۰ ثانیه ناپدید میشوند. درین برنامه همگی مطالب از روش پیام‌های سری ارسال میشوند.

گوگل نیز به جهت کارایی‌هایی که برای تولید یک کانال اجتماعی مطلوب انجام داده میباشد در تاریخچه تکوین شبکه‌های‌اجتماعی نقش مهمی دارااست. به جز یوتوب، گوگل کارایی کرد با Google Buzz یک کانال اجتماعی ساخت نماید که متاسفانه برد پاره ای دراین مورد به دست آورد. بعد ها نیز Orkut را فعال سازی کرد که تنها در برزیل پیروزی نسبی به دست آورد. در آخر نیز گوگل پلاس فعال سازی شد که تغییرات متعددی را به دیده خویش مشاهده کرد.

توسعه و گسترش کانال‌های اجتماعی طی یکسری سال اخیر بسیار چشمگیر بوده میباشد. به همین عامل تاریخچه تکوین شبکه های عمومی هنوز در فرایند اول جای‌دارد. ولی این کانال‌ها تا به امروز توانسته‌اند هزاران تغییر تحول در دنیا تولید نمایند. در واقعیت کانال‌های اجتماعی روش رابطه اشخاص با یکدیگر را تماماً تغییر‌و تحول داده‌اند.

مرحله جدیدی که‌این فناوری وارد آن شد؛ کانال‌های اجتماعی موبایلی مانند واتساپ، اینستاگرام و تلگرام بود. این نرم افزار‌های مالامال اقتدار توانستند تخت‌گاز غول‌های کانال‌های اجتماعی را پایین‌الشعاع قرار دهند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:49

 طراحي اپليكيشن 


آیا واحد سنجش استفادۀ مردم از نرم افزار های تلفن همراه بیش تر از تلویزیون میباشد؟
طبق حاصل جدیدترین و پایانی پژوهش ها و استدلال‌ها برای اولی توشه رکورد استفادۀ مردم از نرم افزار های تلفن همراه در مقایسه با تلویزیون و تماشای برنامه های آن شکسته شده‌است. این گزارش را وبسایت Flurry منتشر نموده است که طبق نتیجه ها آن در ایالات متحده و در سال 2015 مردم به طور معدل روزمره 198 دقیقه از وقت خویش را به عمل کردن با نرم افزار های گوشی و تماشای محتوای آن‌ها و همینطور شنیدن اطلاعات دردسترس در آن، بازی کردن با نرم افزار ها و… میگذرانند. این آمار در زمینۀ تماشای تلویزیون به طور معدل 168 دقیقه در روز میباشد. استعمال از نرم افزار های گوشی در طی سال‌ها ارتقاء یافته میباشد. به صورت نمونه در سال 2014 معیار استعمال از نرم افزار های تلفن همراه 139 دقیقه و در سال 2013 نسبتاًً 126 دقیقه بوده میباشد.
اما این آمار صرفا مرتبط با نرم افزار هاست و مشتمل بر دوره های به کارگیری از مرورگرها و… نمیشود.


آیا نتیجه ها این تحقیق دربارۀ نرم افزار گوشی قابل اعتناست؟
علی رغم این که در چگونگی استعمال از نرم افزار های تلفن همراه تغییراتی دیده میشود، این تحقیق به طور کاملً معین نمی نماید که به صورت معدل مردم چه واحد سنجش از وقت خویش را در هنگام تماشای تلویزیون به به کارگیری از نرم افزار های گوشی اختصاص میدهند. البته در مجموع احتمال این که اکثر اوقات مردم به طور همزمان از نرم افزار ها به کار گیری کرده، تلویزیون هم تماشا نمایند بسیار میباشد. طبق مطالب و فرض ها بیان شده می قدرت سود گرفت که ارتقا به کارگیری از نرم افزار های گوشی موجب معدود شدن دوره تماشای تلویزیون و برنامه های آن نشده میباشد. فقط اتفاقی که فیس داده این میباشد که چگونگی و معیار استعمال از نرم افزار ها با دقت به ارتقاء امکان آنها تغییر تحول یافته میباشد و مردم شغل های بیشتری از گزاره اخذ محتوا، خرید و… را از روش این برنامه ها انجام می‌دهند.

کدامیک از نرم افزار های تلفن همراه مخاطبان بیشتری دارااست؟
در سالهای قبل نرم افزار های ویژۀ بازی های متعدد مخاطبان متعددی داشت، اما جدیداً این مورد عوض شده و برنامه هایی مثل نتفلیکس، پاندورا و اسپاتیفای مخاطبان متعددی را جذب خودشان کرده اند. از این مطالب می قدرت فیض گرفت که رسانه ها و مقر های سنتی ساخت محتواهای متنی، ویدیویی و صوتی بایستی شیوۀ فعالیت خویش را تغییر و تحول دهند و به ساختن نرم افزار های گوشی اختصاصی تفکر نمایند.


اطلاعاتی که Flurry طبق نتیجه ها پژوهش ها خویش ارائه اعطا کرد، با معرفی و رونمایی اپل تیوی کمپانی اپل هم زمان بود. اپل تیوی دستگاهی میباشد که تلویزیون ها را تبدیل به مجموعۀ جامعی از نرم افزار های تخصصی این مجموعه تبدیل میکند. رئیس برهان اپل خیال نشان کرده بود ابداع ها و تغییراتی که در نرم افزار های گوشی ساخته شده است تلویزیون ها را با خطر مواجه کرده و بایستی تغییر‌و تحول نمایند. وی معتقد بود که تلویزیون ها در آینده به نرم افزار ها تبدیل میشوند. قیم گروه اپل خیال نشان نموده است تمام نرم افزار های گوشی و دکان های قابل انعطاف افزاری بر روی اپل تی او قابل به کار گیری و اجرا می‌باشند و می شود به تمام محتواهای ویدیویی، صوتی، متنی و… نرم افزار ها به راحتی دسترسی داشت.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:17

تولید استراتژی و تعیین کالا با دقت به مدل و هزینه:

 طراحی اپلیکیشن 
در صدر می بایست در لحاظ داشته باشید که خریداران به‌دنبال محصولی با قیمت ارزان میگردند. از این رو در حالتی که در پی فروش بالا میباشید، محصولی را از فی مابین محصولاتتان تعیین نمائید که علاوه بر کیفیت، قیمت خوب‌تری داشته باشد. از جانب دیگر، اشخاص محصولاتی که مستلزم آن میباشند را دنبال می‌نمایند، بعد از فی مابین محصول ها خویش، جنس یا این که خدمتی که به نظرتان طولانی تر آیتم به کار گیری و نیاز مردم میباشد را معرفی فرمایید.

این نکته نشان از ایجاد یک استراتژی دارااست که مطابق با گونه کسب‌وکار شما میباشد. اینکه ترجیح می‌دهید تولیدها گران قیمت خویش را در صدر نشان دهید تا مخاطبان یگانه شما‌را دنبال نمایند یا این که محصولاتی را ارائه دهید که از کیفیت و بها عادی برخودار می‌باشند تا مخاطبان عام‌تری را به سمت خویش کشانید.

ابزارهای مطلوب در چنگ خویش قرار دهید:
برای ایجاد محتوای خوب و کیفیت خوب، مستلزم ابزارهای متنوع می باشید. ابزارهایی که یاری دهد تصاویر خوب، گیف‌های اثرگذار و ویدیوهای مطلوب تهیه و تنظیم فرمایید. برای چک و ادراک اثرگذار بودن مطالب خویش نیز میتوانید از ابزارهای ارزیابی فایده ببرید. از این ابزارها برای واحد سنجش بازدید و عشق و علاقه مخاطبان به محتوای‌تان به کارگیری کنید تا ذوق وسلیقه آنها‌را برای ساخت محتوا در آینده دخیل فرمایید.

با اشخاص تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) همیاری نمایید:
اشخاص تاثیرگذار میتوانند نقش عمده‌ای در نشان دادن شما به بقیه افراد داشته باشند؛ چون آن ها مخاطبان متعددی دارا هستند که از سبک‌شان، تقلید و الگوبرداری میکنند. با نشان دادن سرویس یا این که کالای شما تحت عنوان محصولی که آنها به کار گیری می کنند، محصولتان را به چرخه‌ی معاش اشخاصِ متاثر وارد مینمایند. پس تاثیرگذاران مفید را برای خویش لیست فرمائید و با آنها همیاری کنید.


یک‌سری وقت یکبار استراتژی خویش را بسنجید:
مهم ترین عامل به کار گیری شما از این تجارت، بالا بردن ترازو فروش میباشد. پس بایستی هر یک‌سری وقت یکبار با توجه و ریزبینی به محاسبه استراتژی پرداخت که چه واحد سنجش اثر گذار بوده و چقدر شمارا به انگیزه موردنظرتان نزدیک نموده است. از این گام به کارگیری فرمایید تا برنامه بلندمدت و ظریف‌تری به دست بیاورید.

 

همان گونه که مطرح شد با دقت به معیار درصد پیش‌بینی گردیده‌ی استعمال اشخاص در آینده از تلفن‌ هم پا و کانال‎های اجتماعی، یکی موثرترین طرق فروش تولیدها، تجارت اجتماعی میباشد. در‌حالتی که برای آغاز و تقویت استراتژی رئیس کانال‌های اجتماعی خویش نیاز به موعظه‌های کاربردی دارید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 182 تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:01

طراحي اپليكيشن


درین نوشته‌ی‌علمی تلاش داریم مضمون‌ کلمه و واژه نرم افزار و بعضی تفاوتهای آن با سایت را به گویش معمولی بیان کنیم


نرم افزار  چه می باشد ؟

نخست برای معرفی نرم افزار می بایست بگوئیم که همه قابل انعطاف‌افزارهایی که روزمره از آن ها به کارگیری میکنیم بنوعی نرم افزار محسوب میگردند  و فقط قابل انعطاف‌افزارهایی مانند اپلیکیشن سیستم دلیل و یا این که گویش‌های برنامه نویسی جزء نرم افزار‌ها بحساب نمی آیند.

همان گونه که میدانید گوشی ها و تبلت های smart ( هوشمند) نیز همانندکامپیوترها قابل انعطاف افزارها و برنامه های مختلفی دارا هستند. که  در بازار آنان‌را طولانی تر با کلمه و واژه نرم افزار یا این که به اختصار App می شناسند.که در واقع بمعنی به عبارتی نرم افزار گوشی یا این که اپلیکیشن تلفن همراه می باشد.

 

بعنوان نمونه برای انجام فعالیت خاصی بر روی یک سیستم  برای مثال دستکاری یک عکس بایستی از اپلیکیشن یا این که نرم افزار فتوشاپ به کارگیری کنید

یا این که برای مرور صفحه ها اینترنت مستلزم به کار گیری از اپلیکیشنهایی مانند کروم یا این که فایرفاکس می‌باشید.یا این که عصر گوش دادن به موسیقی می توانید نرم افزار kmplayer را بکار گیرید.

 

ولی این نکته را نیز ذکر کنیم که  با دقت به نیاز یوزرها اپلیکیشنهای متعدد برای سیستم ادله های مختلف ارائه شده‌است. هرچند بسط دهندگان اپلیکیشن کارایی دارا‌هستند یک نرم افزار را طوری پباده سازی نمایند که برای گونه های سیستم عوامل و دستگاههای گوناگون دیجیتال کاربردی باشد.. مانند نرم افزار کروم که بعنوان مرورگر وب برای دستگاههای pc و تبلت و گوشی قابل به کار گیری و قابل ثواب میباشد.

 

امروزه نرم افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند وصرفا محدود به تلفن همراه ­ها و تبلت­ ها نمی شوند. به عنوان مثال اپلیکیشنهایی برای اثاثیه خانه مانند سردخانه و خرقه­شوئی و کاسه­شوئی و … بصورت مختص خویش پباده سازی شده‌است.یا این که اپلیکیشنهایی برای در اختیار گرفتن رفت آمدهای خانه و دفتر، یا این که تهیه و تنظیم اتوماتیک روشنایی و دمای دور و بر پباده سازی گردیده اند.

نمونه دیدنی دیگر پباده سازی اپلیکیسشنی به وسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات نوپا را پایین حیث می­گیرد؛ با بیدار شدن وی به مادراطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تهیه آن ،می تواند موسیقی پخش ­نماید و یا این که قابلیت سخن پدر و مادر با فرزند را بوجود ­آورد.

 

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:46

طراحی اپلیکیشن تاثير طراحي اپليكيشن موبایل در آينده كسب و کار هاي تجارت یاور محور آيا 

اين گفته كه هر تيم اي كه زودتر دست به پباده سازي اپلیکیشن گوشي دست بالا را در بازار خواهد داشت حقيقت دارااست؟ براي آنكه بدانيم آيا آينده تجارت ياور بدیهی ميباشد يا اين كه خوبي خوب خیس مي‌باشد به غول تجارت الكترونيك دانا يعني گوگل نگاهي بياندازيم . فيض رتبه بندي اینترنت سايت ها در گوگل در گیر تغييراتي گرديده میباشد و ريسپانسيو بودن وبسايت ها در موبایل امتياز به شمار مي رود و همين زمينه نشان از اهميت سازگار بودن اینترنت با موبایل هاي ياور داراست . از طرف ديگر همگی ما گوگل را شركتي مي شناسيم كه در قضیه اپلیکیشن هاي زير اينترنت فعاليت مي كند، البته تعدادي سالي مي باشد كه گوگل به سمت ايجاد و عرضه گوشي رفته میباشد! در اين گزینه اينقدر سرمايه گذاري چهره داده شده‌است كه اخرين گوشی پيكسل در توا‌ن رقابت با گوشی هاي اپل بود! پس معین میباشد كه راجع به گوشي هاي یار خبري مي‌باشد و گوگل از اهميت اين دستگاه در آينده تجارت به خير و خوبي آگاه میباشد كه چنين سرمايه گذاري انجام داده می باشد . پس معین ميباشد كه موبايل هاي ياور واقعه مهمي راجع به تجارت یار خواهند بود، ولی چه گونه ؟ پژوهشگران اقتصاد رفتاري يقين دارا هستند براي آنكه بدانيم تجارت به كدام سمت مي رود بايد بدانيم عادت مردم به كدام سمت مي رود و ديدگاه آن‌ها به زندگي چطوري تغيير و تحول كرده میباشد، آن‌گاه مي توانايي اميدوار بود كه بدانيم اقتصاد به كدام سمت متمايل مي شود . با توجه به اين رويكرد مي بايست مشخص و معلوم كنيم گوشي هاي يار مابين مردم چه جايگاهي دارند . آمارها نشان مي دهد كه يك فرد در حین روز به صورت ميانگين خیر توشه موبایل هم پا خویش را احتساب مي كند .(

طراحي اپليكيشن 
در زمینه‌ی شما كه خواننده اين نوشته مي‌باشيد هم احتمال داراست اين زمینه درست گو باشد) تعداد دفعاتي كه در روز يك فرد موبايل يار خويش را تحليل مي كند چيزي نزدیک به 140 توشه میباشد! خب واقعيتي كه از اطرافيان مي بينيم نيز اين آمار را تاييد مي كند، هم اكنون مي بايست مشاهده كرد تجارت یار و همدم چطور به سمت گوشي متمايل مي شود؟ 
شبكه 
هاي اجتماعي محل فروش نيستند! احتمال دارااست اين تصور توليد شود كه كانال هاي اجتماعي كه عموما در گوشي زياد رونق دارا‌هستند، آينده تجارت یار و همدم را گزينش مي كند، در اينجا مي بايست بگوييم كه كانال هاي اجتماعي به هر اندازه پرورش كه برسند نمي توانند درگاه فروش شوند، آنها فقط در حكم بازارياباني مي‌باشند كه براي كالا تبليغ مي كنند، آن ها نقش كاتاليزور را در تجارت همپا دارا هستند ولي نقش حياتي را اپلیکیشن هاي موبايل بازي مي نمايد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:34